Torsdag 24/4

Eftermiddag, 15.00, solen skiner och jag sitter i söderportsbibliotek, väntar på att tiden ska gå.
Slutade redan klockan 13.00, men tack vare vägarbetet vid färlöv och därmed de dåliga busstiderna har det därför inte varit lönt att åka hem (tid hos frissan 15.30).

Jag är trött, förkyld och allmänt gnällig. Imon ska vi till malmö, testa på handikappidrott. ska bli skoj, men samtidigt hade jag hellre haft en vanlig skoldag och slutat tidigare.

Varit hos en sjukgymnast mä i veckan. Min vänstra fot är helt sne tydligen, läskigt.


BLÄÄÄ VA DRYGT! måste nog börja röra på mig nu, ha det gött gott folk där ute i de vackra vårvädret.

image15


Kommentarer
Postat av: Maria

Lämnar ett litet spår här! Kolla in min blogg !

2008-04-24 @ 15:23:10
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0