Första inlägget i min nya style

Jag är så nöjd, så nöjd, så nöjd.. de tog ett tag, men vilket resultat!!
Nu är det bara länkarna som ska fixat till, sen är min nya blogg style fullbordad!
Just nu har jag den simpla låten "glad för jag är nöjd" som Anders Lundin sjöng någon gång när jag var liten.
Bloggheaderna då? Min nya hoppas jag att ni inte ha missat :)
Jag har gjort vid några och fler kommer det bli... troligen lägger jag upp dem
i morgon eftermiddag eller kväll. Så ni får vänta tills dess.
Nej nu ska jag jobba vidare, så Micca rullar vidare..

Kommentarer
Postat av: sofia

du är verkligen kanonduktig i photoshop som sandra sa! tack igen! :)

2010-04-19 @ 21:46:04
URL: http://sofiadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0