RENOVERING!!

Hellu,
På grund av den stora pressen som vi studenter nu haft de senaste veckorna med skolarbete och allt. Har jag inte hunnit göra klar min renovering eller äns hunnit skriva här...
MEN! nu är det dags att köra igång igen och jag planerar och renoverar för fullt här. Det kommer bli en vår inspirerad blogg...Tre nya headers kommer jag också lägga upp som är till tre nya personer.. Jag ska även göra vid tre nya headers till Teamjohansson.blogg.se | Ginasblickar.blogg.se | Oliviamolin.blogg.se
Full rulle, de älskar jag... Kristianstad runt med nästa helg, första motionsloppen på racer ;)
Micca rullar vidare.....

Kommentarer
Postat av: Lola

Tack för headern till mib blogg, den blev jättefin, Kram Lola

2010-04-19 @ 11:40:50
URL: http://lolasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0