4/2-10

Ush!!!
Det är pinsamt äckligt dålig jag är på att uppdatera denhär bloggen.
Om man äns kan kalla det en blogg längre...AJAJ!


Eftersom mina Photoshop intressen och kuskaper har växt det senaste halvåret,
tänkte jag att det var dags att göra ett försök till. Det är som de säger "tredje gången gillt!".
Ursäkta att bloggen just nu är i en enda stor röra. Jag håller på att testa fram en ny stil.
Om man nu återkommer till denhär photoshop-biten, så funderar jag faktiskt på om det
finns några utbildningar inom internedesign. Eller rättare sagt utgår jag ifrån att det finns.
Det hade varit både lärorikt och intressant att gå det. För då hade man kunnat ta sin design till helt
andra höjder. KUUL! :D

Träningen då?
Även en snönarkoman som jag, börjar längta efter våren nu. Uppbyggnadsträningen börjar
bli ganska långtråkig nu och en högst uppskattad MTB står och väntar på mig. Men det är
bara att bita ihop.

Micca rullar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0