Ansökan inskickad.

Idag gjorde jag det, ansökan till utbildningen Datorgrafik är inskickad.. Nervös? JA!
Vill tacka dom underbara människor som denhär hösten stått ut med att jag kladdat rundor med deras bilder gång på gång. TACK NI ÄR UNDERBARA !! <3
Så nu hoppas jag att jag kommer in, annars får jag läsa strö kurser till hösten, gör inte så mycket.
Men om jag nu kommer in, har jag tre härliga år med data-design framför mig innan jag kan söka till sjukgymnast.
Nog snackat om framtiden.


Jag spinner vidare på det här med pappers konst och har nu hittat en hemsida vid namn PJ LightHouse där de lägger upp riktigt  häftiga pappersfigurer:




origami, art, animal kingdom. seo, dota


Animal Origami, art, paper folding, seo, dota

Origami, art, paper origami,cool

Origami, art, paper origami,cool


Najs. Nu har jag tre header att fixa sen ska jag sova
Micca rullar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0