Dålig uppdatering

Goddagens.
Söndagförmiddag och jag sitter för en gångs skull inte och väntar på att mina ägg ska koka.
Istället sitter jag och kollar rundor på de olika tävlingarna som går i år. MTB Vasan är i alla fall mitt slutliga mål för säsongen. Papi har äntligen gått med på att jag är redo för den :)

till designen nu då.
Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera och de beror mycket på skolarbete och den ökade träningstiden. Men nu är jag igång igen och jag har även gjort två nya headers till min blogg som ska komma i bruk inom kort.





Micca rullar vidare...

Kommentarer
Postat av: .

Hejj, jag Tycker du har en Väldigt fin blogg, och den är ganska bra ;)

-*Det jag undrar över,är ifall du kan göra en Header till mig blogg, jag är inte så särsklit bra på det,

besök gärna ... www.lovefatte.bloggplatsen.se

2011-05-17 @ 21:53:02
URL: http://lovefatte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0