Flytt snart?

Idag har jag spenderat en stor del av dagen framför datorn (förutom svängen till skolan och cykelträningen precis). Vad jag har gjort har in princip bara handlat om marknadsföring. Tagit kontakt med olika hemsidor, it personer osv. Planen är att starta upp mitt lilla mini-företag "design by M" efter studenten nu i sommar. Så om en månad eller mindre flyttar jag till en egen domän, kommer meddela er när det sker men ni kan ju hålla en extra koll tills dess ;) .
För er nya personer här så gör jag bloggheaders, bakgrunder, logotyper osv designers. Under hösten var det mest klasskamraterna jag gjorde detta till, men nu har efterfrågan blivit en aning större från olika håll och känner därför att jag vill ta tag i det ordentligt.
Idag hade vi liten filmstund i skolan där vår mentor skulle få oss studenter att ta det lungt på vår kommande student genom att visa filmen "Festmetoden" med Haag. Jag hittade inte den filmen så ni få se den IQ reklamen istället. Tycker den är lite vitsig ^^
Micca rullar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0