Godmorgon nya Samsung reklamen

Det är lördagsmorgon och jag sitter här och väntar på att vädret ska bli varmare.
Egentligen skulle jag hängt med pappa idag till Eslöv för att delta i cykelcitys tävling "grand fondo". Tyvärr ska det regna och jag får inte bli sjuk, så istället blev jag platsad här tills vädret blir bättre...
Jag vill även ta tillfället att ännu en gång be om ursäkt för mina dåliga uppdateringar. Det är mycket skola och träning som tar tid just nu. Samt allt arbete med att starta upp de egna företaget.


På tal om något helt annat, har ni sett den nya samsung reklamen som går på TV?
Kan ju säga direkt att jag är mäkta imponerad av den, eller vad tycker ni? Lämna en kommentar om vad ni tycker, eller ni har kanske en annan reklam ni föredrar just nu? :)




Ha en fin dag gott folk, reklambilden för "Design by M" kommer nog upp ikväll så håll utkik.
Micca rullar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0