Konsten att starta ett företag?

När jag inte håller på med skolarbete eller är ute o svischar rundor på min MTB/racer, sitter jag här och jobbar för fullt med mitt kommande företag. Hade väl aldrig räknat med att det skulle ta så här mycket tid. Skulle ju bara vara en sysselsättning att ha under sommaren.. Men trotts detta gillar jag faktiskt det. Det ska bli så härligt att få sin egen domän, fixa till den nya förbättrade designen, få länkarna att funka och framför allt: Få möjligheten att vara den som pryder era hemsidor och bloggar med vacker personlig design. Ush va jag längtar, men jag har en bra bit kvar innan jag är där.
Lite trötter är man dock just nu, två stressiga veckor kvar nu innan man kan njuta av alla festligheter de sista studentveckorna bjuder på...
Ha det fint gott folk, håll utkik efter reklam planschen om "Design by M" som snart kommer upp här ;)
Micca rullar vidare




Prova omega-3 nu för 0 kr. Snabb frakt.

Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-19 @ 18:40:12
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Fin blogg :)

2010-05-21 @ 10:22:05
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0